KETUA PEGAWAI EKSEKUTIF KUALA LUMPUR CITY FC BERKONGSI AGENDA TERKINI DENGAN YB NIK NAZMI BIN NIK AHMAD

KETUA PEGAWAI EKSEKUTIF KUALA LUMPUR CITY FC BERKONGSI AGENDA TERKINI DENGAN YB NIK NAZMI BIN NIK AHMAD

Ketua Pegawai Eksekutif Kuala Lumpur City FC (KL City FC), Stanley Bernard hari ini melakukan kunjungan hormat ke atas YB Nik Nazmi bin Nik Ahmad, Menteri Sumber Asli dan Kelastarian Alam di Pejabat Menteri Kementerian Sumber Asli, Alam Sekitar dan Perubahan Iklim, Putrajaya.

Dalam pertemuan itu, Stanley berkongsi serta membincangkan mengenai hala tuju terkini dan strategi serta persiapan pasukan KL City FC bagi menghadapi Liga Malaysia Musim 2024/2025. YB Nik Nazmi yang juga merupakan peminat tegar nombor satu KL City FC turut berkongsi idea dan pandangan beliau dalam memartabatkan lagi pasukan KL City FC.

KL City FC menzahirkan ucapan setinggi-tinggi penghargaan dan ribuan terima kasih kepada YB Nik Nazmi atas kesudian beliau untuk meluangkan masa membincangan beberapa perkara penting mengenai KL City FC dan pembangunan bola sepak Kuala Lumpur secara amnya.

Pertemuan ini amat bermakna bagi kami dalam merencana hala tuju dan masa depan KL City FC menjelang bermulanya Liga Malaysia Musim 2024 / 2025 yang dijadualkan pada bulan Mei 2024.

#klbandarayarendahkarbon

#klcityfc

#sampaimatikualalumpur

No Comments

Post A Comment